fredag 1 augusti 2008

Spa i Tallin


Jag kom iväg iaf, var lite orolig att febern och halsontet inte skulle ge sig. Det är inte ofta jag är sjuk och speciellt inte på sommaren. Men det gick ju så den 23 juli begav sig Sussa och jag iväg på spa resan. Vi hade planerat att parta en kväll inne i Tallin men ingen av oss orkade, värmen och behandlingarna sög musten ur oss totalt. Massagen var urskön, infra bastun som skulle redusera 600 kalorier var tuff, uj vad vi svettades. saltbehandlingen kändes urfjantig, vi såg fjantiga ut iaf med mössa, badrock och tossor på fötterna. Lite fniss blev det där. Roligast hade vi nog sista dan när vi checkade ut, så roligt att vi missade transfer bussen till båten, så det fick bli taxi haha. Det här var min första längre "ego" resa sen Emma föddes för 15,5 år sedan. 2 nätter på båten och 3 nätter på hotellet blev det. Det var inte fy skam det inte.

Så vad gjorde famljen där hemma då, jo............







medans jag var i Tallin så var Ubbe och barnen på sjön. Jesper och Tobias följde även med Ubbe och körde speedway en dag, tur att jag inte var med och kollade.....för detta gillade grabbarna stark, gasen i botten, fart och fläkt.



























Inga kommentarer: