måndag 18 augusti 2008

Hjärnkontoret är stängt !!!

Det blev ingen träning idag, är så jäkla trött. Trodde jag skulle somna innan jag fick ner huvudet på kudden men icke. När jag väl somnat så vakna jag av att Bernhard skällde för Jesper kom hem, efter ett bra tag somnade jag om, men vaknade igen av Bernhard, dax för nästa som kom hem, Emma den här gången. Sen fick jag sådan magknip så många timmar blev det inte. Tänkte tanken att skita i jobbet, men när klockan ringde sa samvetet ifrån. Bara att kämpa sig upp.

Var allmänt virrig på jobbet, på eftermiddagen när jag skulle fika gick jag ut med min kaffekopp, det skulle sitta gott med lite uppiggande koffein, hmmm ja om jag hade hällt i något kaffe i koppen. Det var bara att vända tillbaka och hämta kaffet oxå.
Väl sen hemma så laddar jag på med kött och potatis på tallriken, såsen ja den hamna i dricksglaset. Hant fylla halva glaset innan jag vakna till. Gissa om barnen skratta.

Så då tänkte jag att det här blir ingen bra dag att träna på. Så Bernhard och jag gick till Mamma och hämtade min "nya" cykel jag köpt av henne och sen så cyklade vi hem.

Så nu hoppas jag på en god natts sömn och att hjärnkontoret åter är öppet imorgon.

Tjingeling

Inga kommentarer: