tisdag 26 augusti 2008

Klövar

Igår var Bernhard och jag nere på allmänträningen, det var kanonväder, frisk luft, solen sken och vi var ca: 12 ekipage nere och tränade. Som tidigare gick allt bra utom fritt följ som var lite till och från igår. Ibland gick det bra och ibland får han lite bråttom.
Få se hur det går ikväll när vi har träningsgruppen.

Idag fick jag ett gäng klövar, en chafför som är jägare hade med sig en specialleverans till mig. Tänk vad glad man kan bli :-)

Ska även bli spännande att följa Maries planerade parning med Bernhards moster Tilda och Diesel. Kanske blir det några puppisar där...............

Onsdag och Torsdag är jag uppe i Borlänge på tjänsteresa, vad det blir av det vet jag inte, men jag hoppas det blir bra. Lär väl stå och stryka och packa sent ikväll antar jag.

Tjingeling

Inga kommentarer: