tisdag 4 november 2008

Tisdags träningsgruppen

Vi startade tidigare idag pga att Anna & Malin skulle på föräldramöte. Det är ju dom tiderna nu och varje år undrar jag varför jag har 3 barn :-o . 3 föräldramöten 3 utvecklings samtal och div andra möten som utvecklingssamtal fritids, gymnasieinfo mm. Men nu har jag bara ett möte kvar.
Det var blött, rått och dimmigt. Men jag hade gott om kläder på så det var ok ändå. Däremot är inte Bernhard så förtjust i att det är blött i gräset. Han är lite seg i läggandet.
Vi körde 1 platsittning, 2 platsläggande, dirigerade varandra i fot. Inkallning, hopp. Sen fortsatte jag med apporteringen, det går framåt, men långsamt. (trodde cockern tillhörde dom apporterande raserna haha)

Har anmält oss till en träningsgrupp som kommer att träffas varannan Torsdag. Fast denna vecka börjar vi på Fredag :-)
Känner att jag behöver sällskap när jag tränar denna årstid. Det blir så mycket roligare då.

På Lördag ska jag på en föreläsning om hundens anatomi, muskler och muskelpåverkan. Hon kommer också att demonstrera en behandling med IR-terapi.

På Söndag är det tävling på klubben alla klasser. Jag ska skriva för elitklassen. Spännande för det har hag aldrig gjort.

Tjingeling

Inga kommentarer: