måndag 11 augusti 2008

Hinner inte med

Ja, nu har man börjat jobba, är inne på min andra vecka nu. Och det märks, här hinner jag inte riktigt med att skriva. Orkar inte ta fram datan på kvällen.

Helgen gick alldeles för fort. I Fredags åkte jag till brorsan och hjälpte honom att skruva skåp till hans kök, han gör en totalrenovering där. I Lördags la jag ett föremåls spår till Bernhard och det gick si så där. Han var så otroligt het, så han missade det första föremålet, klarade vinkeln och slutet. Han var helt toklycklig där hemma när jag började plocka fram snitslar och spårlina. När jag var och la spåret så sa Ubbe att Bernhard hade farit och flängt där hemma, medans jag var borta. När jag kom hem så kastade han sig över mig, luktade på mina skor, strumpor och byxor och liksom bara kollade på mig, hallå matte ska vi inte gå nu??

I Söndags åkte Jag, Emma och Bernhard till Madde i Linköping för att trimma Bernhard, vi plockade upp Tanja och syrran Ebba i Norrköping. En välbehövlig trimmning blev det av våran kille som nästan började påminna om någon annan ras haha. Tog en del bilder men har inte hunnit kolla på dom ännu. Sätter väl in dom lite senare.

Igår (måndag) så var det allmän träning nere på klubben, vi var ca 15 st som var nere och tränade, vi kör gemensam platsliggning och sen så kör alla själva på den nivån man ligger och på det man behöver.
Bernhard var riktigt sugen, så allert och arbetsvillig, hade en riktigt rolig och lyckad träning.
Ikväll så kör våran egen träningsgrupp på klubben igång och det verkar som att Anna lyckats få en "privat" instruktör till våran lilla grupp. Han skulle ev komma och titta på oss ikväll. Spännande.

Inga kommentarer: