söndag 29 mars 2009

Fullt upp

Här har veckan rusat fram. Fullt upp varje dag.
I Måndags var Bernhard och jag på klubben och tränade. I Tisdags var det städning och lyckades klämma in en solning tillsammans med Emma. I Onsdags startade valpkursen, Emma går med Milton och jag är där som assistent. Det var en riktigt stressig dag, småsprang inne på ICA när jag skulle handla innan kursen. På Torsdagen var det dags för Bernhard och mig att träna igen. Det har gått riktigt bra båda gångerna. Fredagen tog jag halvdagsflex och slutade vid 10.30. Tog en skaplig promenad med hundarna i blåst och snö. Sen kom Ubbe hem tidigare oxå för vi skulle hämta våra pass i Nyköping och dom skulle stänga 15.00. Efter det så storhandlade vi. Lördagen var faktiskt den första lugna dagen, på kvällen åkte vi till Sussa som fyllde år och hade sin nya kärlek Ola på besök. Åkte hem vid 24, då var Tobias riktigt trött.
Idag så har Ubbe och jag tagit en längre promenad med hundarna och sen har jag trimmat båda två (så nu ser dom ut som cockerar igen :-) och en liten solning hann jag med nu på kvällen med Emma.
Imorgon så är det dags för Bernhard och mig att åka ner en sväng till klubben.

Tjingeling

Inga kommentarer: