söndag 15 februari 2009

Söndags träning

Imorse åkte vi ner till klubben för att träna, dock ingen lydnad för Bernhard. Tyckte han kunde få slippa det idag efter gårdagens prestation. Nä ett kortare roligt föremåls spår blev det för honom.
Milton fick däremot följa med ner till plan där vi körde kontaktövningar. La ut lite störande föremål på plan och försökte hålla bra kontakt med honom när vi passerade dessa. Efter en liten stund fattade han galoppen :-)

Malin mailade några bilder från gårdagens tävling. Tack :-)

Hela gänget, från vänster: Malin & Focus, Maggan & Kimus, Lisa & Nelly, Anna & Pommac, Jag & Bernhard.



Jag & Bernhard
Ikväll har jag suttit och försökt att skriva protokoll efter årsmötet vi hade i fredags. Har kliat mig i huvudet ett antal gånger kan jag säga.
Tjingeling

Inga kommentarer: