måndag 2 februari 2009

Helgen som gått

Var till stora delar riktigt bra. Bortsett från en tråkigare incident i Lördags som jag kom på först på Söndag morgon. Hade bokat in mig på en massage & stretch kurs för hundar och glömde totalt bort det. Fasiken vad sur jag blev när jag kom på det. Jäkla skit minne man har.
Så vad gjorde en annan på Lördagen, jo vi var i skogen med hundarna, sedan var vi och storhandla i Nyköping. Kursen hade förmodligen varit roligare.

På Söndagen var Milton & Emma med nere på klubben o träna.

Emma & Milton i klubbstugan


Milton hälsar på Ann-Marie


Emma & Milton tränar kontakt övningar, vi körde
även enklare inkallningar. Han var jätteduktig. Men
han är superivrig på godis så Emmas blåfrusna händer
var väldigt ömma efter passet :-)

Jag & Bernhard kör lite fritt följ


Emma som fotar när vi går



Milton sitter duktigt o väntar medans Emma
fotar och jag tränar. Bara det är ju träning
för en liten söt Milton.

Tjingeling

Inga kommentarer: