onsdag 17 december 2008

Träningsgruppen

Igår var vi nere på klubben och träna. Det var Anna, Lisa, Lisas Mamma och Jag. Man såg i strålkastarna att det regnade, men man kände inget, det var som om det kom från en sprayflaska. Men det var ju bara skönt att man inte märkte av det. Gräset är det ju tyvärr inget att göra åt, men jag börjar bli så j-a trött på geggiga dyngsura gräsmattor. Tänk om det kunde bli lite, lite kallare och helst lite snö så det blir ljusare oxå.
På träningen la jag ner mest krut på ställande. Sen disskutera vi en del om rutan, det är ju Lisa och jag som ska börja träna in det momentet.
Idag blev det bara en ren promenad efter jobbet, det var så mörkt och dimmigt över gärdet så siketen var urdålig.
Egentiligen skulle jag behöva både städa och tvätta, men dom sysslorna känns enkelt att skjuta på till senare. Har absolut ingen lust för det. Tog en dusch och satte mig vid datorn istället :-) vilken känns mycket roligare.....

Tjingeling

Inga kommentarer: