lördag 24 januari 2009

Inställd resa

Resan till Marie i Västervik ställde vi in. Jag kroknade totalt i Måndags em, gick hem tidigare från jobbet o stöp i säng. På Onsdag em lyckades jag förflytta mig från sängen till TV-rummet o blev liggande där. Orkade duscha o byta lakan efter allt svettande.
På Torsdagen kände jag mig mycket bättre förutom att jag hade så inni bomben ont i ryggen efter allt liggande. Kände att det inte kommer att funka att köra bil så långt, trimma o spåra. Konditionen är ju inte heller på topp efter detta, flåsar för det minsta lilla :-0

Hundarna räknade ut mig haha, dom tydde sig till övriga familjen. 25 min innan Ubbes lunch så placera sig hundarna vid ytterdörren för att vänta in honom o komma ut på promenad. Matte var inte att räkna med.

Milton byter tänder för fullt, vilket då oxå gör att det kliar i massor och bitbehovet enormt. Vi har massor av ben o leksaker framme hela tiden, men ibland lockar förbjudna saker mera haha.
TV rums duken tog han tag i en dag, där på hade vi en jättestor glasskål med massor av stenar o ljus i. Kan säga att den existerar inte längre. Trodde faktiskt inte att han skulle få ner den för den var verkligen jättetung.

Tillbaka till Västerviks resan, Tanjas hälsa var inte heller på topp och Marie mådde inte bättre hon så vi kom överens om att skjuta på träffen o ta den i Februari istället. Och tittar man på vädret idag så känns det som ett lyckobyte.

Nu ska jag fortsätta med mitt, föna en av spolad Bernhard efter promenaden (Milton redan klar). Sen ska jag jaga råttor på övervåningen, nere har jag damsugit o torkat golven. Sen måste jag in i duschen innan Mormor o Morfar mm kommer o firar Emma som fyller 16 år idag. GRATTIS MIN ÄLSKADE DOTTER.

Imorgon blir det träning på klubben med Bernhard och på Onsdag ska han in o HD röntgas.

Tjingeling

Inga kommentarer: