söndag 11 januari 2009

En något sämre dag.....

Vaknade vid halv åtta av 2 st trampande hundar i sovrummet, märkte då att Tobias låg bredvid mig o snurra och klaga på magont. Strax före åtta var det bara att gå upp då varken Tobias eller hundarna kunde somna om.
Milton kissade ute och hade inte gjort något inne på natten. Men sen så vette sjutton vad som hände, var ute med honom hur många gånger som helst på förmiddagen men han gjorde aldrig något, jo sen när vi kom in, då kom det :-(

Strax före två åkte jag ner till klubben med Bernhard för att träna, det gick faktiskt riktigt bra tycker jag. Men vi var inte där så hemskt länge eftersom Ubbe skulle iväg o spela hockey.
När vi var o träna så tog Ubbe ut Milton på koppelträning o en närmare "presentation" av Milton för grannarna :-)

När Ubbe åkt iväg bytte Tobias från soffan till våran säng o där kollade vi på TV ihop och somnade gjorde vi båda två. Jag sov iaf 20-30 min och var helt förvirrad när jag vaknade, visste inte riktigt vilken dag det var :-o
När sedan Tobias vaknade så var han nöjd, magen och illamåendet var bättre sa han, men han såg ut som en tomat. Fram med termometern, 39.4 c , hans kommentar på febern var " kanske därför det känns som hela jordklotet snurrar när jag går"

Så idag känns det som om jag suttit mycket framför datan, har kollat upp alternativa semesterställen. Blir något irriterad på att man får reda på sin semester så j-a sent bara. Till och med våra egna semesteranläggningar som vi kan boka som anställda ska ha in bokningar innan semestrarna är klara på jobbet, hur tänker man då undrar jag. Känns som om det sitter någon puckad gubbe där bakom o som glömt att tänka överhuvudtaget.

Tjingeling

Inga kommentarer: