fredag 18 december 2009

1 vecka ledigt

Uj uj vad tiden går fort. Det har varit så skönt att vara ledig från jobbet. Men visst tänker jag på mina arbetskamrater då och då.

Många uppdateringar har det blivit denna vecka, visst det har kommit en ny familjemedlem som gör det lite extra roligt att skriva. Men sanningen är nog lite djupare.
När man sitter på jobbet framför en skärm dagarna i ända så är det inte så kul att sätta sig hemma igen. Datan är bland det första jag prioiterar bort när jag har annat att göra, som barn och hundar som skall ha sitt.

Idag har jag lyckats göra en uppdaterad banner. Så alla ni kära vänner som länkar via banner, använd gärna den nya.




Börjar bli dags att inhandla julklappar, har köpt några och försöker höra mig för med barnen vad dom har för önskningar.
Pengar, pengar, pengar, det är Emma & Jesper. Till och med Tobias önskar sig pengar och några saker. Bekvämt, visst, men så himla tråkigt. Man vill ju sitta där och titta när barnen öppnar sina paket och förhoppningsvis blir himlans glada.
Har lite att fundera på känner jag, för att bara ge pengar, näe det vill jag inte. Lagom är bäst :-)

Tjingeling

Inga kommentarer: