lördag 23 maj 2009

Vi lever....

ja det gör vi. Men det har varit mycket hela våren och är det något som blir lågprioriterat denna årstid när man har mycket så är det datan.

Veckan i Turkiet var kanon, skulle gärna stannat en vecka till. Men skärgården här hemma är inte fy skam den heller.
Idag var det Miltons premiär tur. Han satt bredvid mig när vi åkte ut, behövde väl lite trygghet första gången.
Vi mötte upp Ubbes bröder Tommy och Kurre med familjer och åkte till Skeppsholmen. Det var varmare där än hemma....
Milton han väl ha fast mark i ca: 30 sek innan han plurra i vattnet, hade inte ens hunnit ta av honom flyvästen. Han simmade fina lugna tag, men fick lite panik när han inte kom upp för den branta klippan. Tommy som var bäst till tog tag i flytvästen och lyfte upp honom och då ruska han bara av sig och allt var lugnt.


Snacka om att man har dålig karaktär, 40 och inbyggd badring. Nu får jag snart kamma till mig och göra något åt detta.


Bernhard är ju tjusig iaf....


Tobias och kusinen Jacob kuta runt i kallingarna.



Men mitt under grillningen så kom det en skur. Tommy gjorde sitt bästa för att skydda grillen och det lyckades han bra med ;-)



Sen kom solen åter. Och efter förmiddagens agillity som Emma och jag körde och allt nya på sjön så hittade Milton off-knappen för att ta en liten power-nap.


Klart att det ska tävlas....... här kastas det mackor i mängder.


Och så var det dags att kolla runt igen.

Milton gillade att fara runt och undersöka allt.

På hemresan vågade han sig fram i fören.

Men där fick han snabbt sällskap av Bernhard som brukar stå där.

Tjingeling

Inga kommentarer: