tisdag 3 februari 2009

HD röntgen

Idag kom beskedet från SKK att Bernhard har A-höfter. Så himla himla kul. Visserligen sa vetten att allt såg riktigt bra ut, men man vet ju ändå aldrig när det ska läsas av på SKK om dom tolkar det likadant.

På kvällen var Jag, Bernhard & Malin, Focus och tränade. Vi dirigerade varandra i alla moment. Det gick lite si o så. Både Malin o Jag gjorde någon groda i dirigeringen (då skratta vi gott) Bernahard låg lite väl långt fram i fritt följ, var en aningen för het. Focus däremot gick jättebra på det, men krånglade med läggande under gång, där kom min groda. Efter några misslyckanden så skulle jag säga till Malin att kommendera och ropar LIGG istället. Höll på att dö av skratt när jag hörde mig själv. Tyckte antagligen att det var dags för Focus att lägga sig, för alla vet ju att han kan det där hihi.

Kom även på att det inte bara är jag som är lite mörkrädd där ute, för när jag kom till klubben så satt Malin kvar i bilen och vänta :-)
När vi sedan skulle hem kom Malin med den brighta idén att köra upp en bil mot stugan så man kunde se något efter att man släkt ner all belysning, smart tjej :-)

Nu håller jag tummarna för att HD resultatet blir bra även för Ebba (Bernhards syster), vilket borde komma imorgon eftersom dom röntgades samma dag, men i olika städer.

Tjingeling

Inga kommentarer: